Wednesday 24 May 2023

Cash Rebate Dapat Makan Vitamin Percuma

Sebelum pergi lebih jauh saya nak anda faham apa itu CASH REBATE? Dalam setiap cabang bisnes pasti ada kelebihan. Sudah tentunya Cash Rebate adalah diantara yang popular. Cash rebate, cashback, diskaun dan subsidi mrmpunyai maksud yang lebih kurang sama iaitu keuntungan dalam bentuk wang tunai. 

Dalam entri kali ni saya nak membuka peluang anda pengguna tegar shaklee bagaimana Cara Dapatkan Cash Rebate. Baca seterusnya supaya lebih faham dan pasti anda akan lebih tertarik. Percayalah jika anda dapat cash rebate secara tidak langsung peluang anda makan vitamin Shaklee secara percuma terbentang luas. 

CARA UNTUK DAPATKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE

Bagaimana cara untuk beli vitamin / supplemen secara percuma? Imah nak berkongsi cara-cara untuk makan vitamin dengan percuma setiap bulan.

1. Daftar jadi ahli
Salah satu cara pertama untuk dapat produk percuma tentunya dengan mendaftar menjadi ahli. Contoh untuk berdaftar ahli Shaklee sekarang ini hanya perlu bayar Rm35 atau percuma. Percuma maksudnya membeli produk dalam jumlah tertentu terus layak keahlian. Tak perlu bayar yuran. 

Ini contoh keahlian percuma untuk promosi Mei ini. Beli set kurus atau set rahmah Shaklee dapat ahli percuma. Best kan? 

2. Peluang dapat cash rebate
Bila sudah mendaftar jadi ahli sudah tentu anda juga berpeluang untuk mendapat cash bonus. Dengan itu dapatlah guna semula duit cash itu tadi untuk membeli vitamin.

Jika di Shaklee, setiap produk ada points dia iaitu UV. Points itu jika dapat dikumpulkam dalam sebulan dan mencapai syarat, anda akan layak menerima cash rebate dari pihak Shaklee. Ini contoh UV yang perlu dicapai untuk dapat cash bonus.

Saya bagi contoh lagi supaya dapat cash rebate besar. Contohnya anda pengguna setia VIVIX. UV bagi produk VIVIX adalah 112 uv.

Kalau beli 6 botol Vivix, jumlah UV terkumpul adalah 112×6 = 672uv. Jadi anda layak dapat cash back sebanyak 11%. Wow tinggi tu kan?

Berapa banyak 11% tu? Ia dikira berdasarkan jumlah pembelian iaitu nilai PV. Nilai PV ini juga boleh dirujuk dalam sistem atau melalui pengedar yang menjual Vivix kepada anda. Saya berikan nilainya di sini ialah 380. Jadi 380x6x11% = RM250.80

Nah banyakkan cash back yang dapat? Cash ini boleh anda gunakan untuk membeli vitamin-vitamin Shaklee seterusnya. Jadi, selain daripada mendapatkan vitamin yang diperlukan, anda juga berpeluang untuk menjimatkan wang!

Kesimpulannya, lebih tinggu UV dikumpul, lebih banyak lah dapat Cash Rebate. Boleh sampai ribu-ribu tau.

Customer imah sendiri ada yang menerima cash rebate setiap bulan dan beliau guna balik duit itu untuk membeli semula vitamin Shaklee. Seronok kan? Duit cash itu tadi akan dimasukkan terus ke dalam bank akaun setiap 14hb atau lebih awal.

BOLEH KE NAK JADI AHLI SHAKLEE UTK CONSUME SENDIRI JE?

Eh apa plak tak boleh, boleh sgt! pagi tadi ada yg nk join ahli as consumer! Takde pun syarat wajib bisnes bila jdi ahli hehe. yg bestnya terus dpt harga ahli murah2 even tak bisnes tp kalau beli banyak sampai 150 point, layak dah dpt bonus/cashback mcm org bisnes best kan?

lepas tu dh syok makan dpt effect tetiba nk bisnes plak? SILAKAN NO EXTRA CHARGE! tiada bayaran tersembunyi lg hehe so siapa yg dh lama consume shaklee tp xjdi ahli lg tu mai sini rapat2 dftar ahli utk harga lebih murah.


Nak mendaftar menjadi ahli Shaklee dan berpeluang untuk dapat vitamin percuma bolehlah terus menghubungi imah. Imah sedia membantu. Boleh hubungi imah terus untuk pautan whatsapp

Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#teamleadership
#pengedarshakleelabuan
#codvitaminshakleelabuan

No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...