Monday 6 February 2023

Pengedar Shaklee Aktif Labuan.

Saya  Alimah Mohd Ibrahim, adalah pengedar Shaklee di Labuan dan bersedia untuk membantu anda dengan memberikan perkhidmatan terbaik kepada mereka yang memerlukan produk kesihatan Shaklee yang alami, berkualiti tinggi dan berkesan. 

Pengedar Shaklee Labuan

Saya juga merupakan sebagai pengguna rangkaian kesihatan Shaklee. Bermula dengan masalah senggugut dan gastrik pada 2013. Lepas konsisten amal kesihatan saya semakin baik sehingga sekarang. Jadi disebabkan itulah saya cuba menggunakan platform blog ini sebagai berkongsi kepada anda semua terutamanya yang sedang berjinak-jinak dalam menjaga kesihatan badan kita. 

Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran produk secara terus ke rumah anda bagi kawasan Labuan. Bagi kawasan luar dari Labuan jangan risau, penghantaran secara pos di buat setiap hari. Dengan itu jangan lupa dapatkan khidmat nasihat secara percuma daripada kami untuk memilih produk yang sesuai untuk keperluan kesihatan dan kecantikan anda. 



Hubungi kami sekarang untuk maklumat lanjut! Kami juga mengalu-alukan sebarang pertanyaan untuk menjana pendapatan sebagai pengedar Shaklee. Bimbingan berterusan akan diberikan.



Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | Call/SMS/WhatsApp :019 766 2580

Saya juga aktif berkongsi di media sosial yang lain,jemput klik dan link dibawah :

FB PAGE : Alimah

INSTAGRAM : imah5580.beauty


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

2 comments:

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...