Saturday 8 April 2023

Kulit Cantik Bebas Jerawat Dari Shaklee

Kulit yang cantik adalah impian setiap orang, terutama kaum wanita. Kulit yang kusam, berparut jerawat, muncul bintik-bintik hitam dan pori-pori luas memang akan melanda kita apabila meningkat usia. Kita boleh mengatasi masalah ini dengan penjagaan kulit supaya wajah tampak cantik berseri. Kecantikan sememangnya hak milik setiap insan.

Di sini Saya Cadangan Set Vitamin Jerawat dari Shaklee ini boleh dipanggil Set Cantik. Cadangan set cantik (basic) untuk kulit cantik tanpa jerawat adalah gabungan Vitamin C dan ESP Shaklee.

Vitamin C

Vitamin C adalah penting untuk membantu pembentukan kolagen dan juga memberi nutrient berkaitan kesihatan kulit. Tetapi, badan kita tidak dapat menghasilkan Vitamin C dengan sendirinya. Jadi, kita perlu mengambil Vitamin C setiap hari.



1 tablet Vitamin C Shaklee adalah bersamaan dengan 500mg Vitamin C. Vitamin C Shaklee lain dari produk Vitamin C yang lain kerana ia menggunakan teknologi ‘Sustained Release Delivery System’. ‘Sustained Release Delivery System’ bermaksud 100mg vitamin C akan dilepaskan setiap jam selama 5jam untuk meningkatkan penyerapan dan mengurangkan pembaziran. Selain itu, ia juga diperkaya dengan 120mg Bioflavonoid Citrus untuk meningkatkan kadar penyerapan.

Kebiasaan Vitamin C di pasaran diperbuat dari oren/limau, tetapi diantara kelebihan lain Vitamin C Shaklee adalah ianya daripada sumber ekstrak jagung. Jadi, ia sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif ataupun gastrik.

FUNGSI Sustained Release Vita-C Plus:

✅ 1) Membantu pembentukan kolagen dalam badan dengan cara mengekalkan enzim aktif yang bertindak untuk penghasilan kolagen.
✅ 2) Membantu mencerahkan kulit dengan lebih sekata.
✅ 3) Membantu mengatasi masalah jerawat
✅ 4) Membantu mengatasi masalah kulit akibat kerosakan daripada terdedah kepada UV matahari.
✅ 5) Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif.
✅ 6) Mempercepatkan penyembuhan luka, ulser atau melecur.
✅ 7) Bertindak sebagai anti-radang.
✅ 8) Mengecilkan pori muka


Esp

Sementara itu, Protein ESP Shaklee dapat membantu menghaluskan dan mencerahkan kulit wajah. Protein ESP Shaklee merupakan protein berasaskan kacang soya, dimana protein soya ini lebih mudah dihadam, terutamanya di kalangan warga tua. Ia berasaskan tumbuhan, bebas daripada lemak tepu dan transfat. Jadi, ia memberikan anda protein tanpa lemak berlebihan.

ESP juga sifar kolestrol dan dari sumber non-GMO. GMO ini ialah tumbuhan, haiwan atau organisma lain yang genetiknya telah diubahsuai menggunakan pengubahsuaian genetik atau teknik kejuruteraan, dimana GMO ni telah dikaitkan dengan pelbagai risiko kesihatan. Oleh itu, ESP ini adalah dari sumber semulajadi, bukan dari sumber pengubahsuaian genetic atau teknik kejuruteraan. 

ESP sesuai untuk di minum around-the-clock. Anda boleh jadikan ESP sebagai minuman sarapan pagi yang lazat, untuk yang rajin bersenam, boleh minum ESP ni 30 minutes before bersenam untuk memberi tenaga, sebagai minum petang, dan juga sebagai ganti makan malam.

FUNGSI ESP PROTEIN:

✅ 1) Memberi tenaga berterusan
✅ 2) Bantu turun berat badan yang berlebihan
✅ 3) Beri rasa kenyang lebih lama, sesuai untuk mereka yang berpuasa dan dalam on diet.
✅ 4) Menguatkan otot rahim dan mengelakkan keguguran
✅ 5) Membantu mengatasi gastrik
✅ 6) Membantu meningkatkan penghasilan susu bagi ibu yang menyusukan
✅ 7) Menyokong pertumbuhan bayi di dalam rahim
✅ 8) Menghaluskan dan mencerahkan kulit
✅ 9) Mencantikkan kulit dan kuku
✅ 10) Membantu mempercepatkan penyembuhan luka


Since Kerajaan Malaysia memperkenalkan Set Menu Rahmah, Shaklee pun dengan berbesar hati introduce Set Vitamin Rahmah untuk awak alami sendiri pengalaman kulit cantik dan semakin sihat pada harga rahmah. 

Healthy Rahmah - Set A 

1 Protein ESP
1 Sustained Release Vitamin C
Free keahlian Shaklee

Dapatkan Set A Healthy Rahmah pada harga RM99 sahaja. Awak jimat sehingga RM189.75 dengan belian set ni. 

Healthy Rahmah - Set B

2 Proein ESP
2 Sustained Release Vitamin C
Free keahlian Shaklee
Free postage

Nikmati penjimatan sehingga RM389.50 dengan belian Healthy Rahmah Set B. Miliki set ini pada harga RM188 sahaja. 

13 Hari lagi menjelang Hari Raya akan tiba pastinya ramai yang ingin kelihatan Cantik dan berseri dipagi Raya.So, yang mana berminat nak beli Set Vitamin Kulit Sihat & Cantik or mana-mana suplemen Shaklee dari saya, boleh contact number di bawah ye!

Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#NextlevelBlogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#SetRahmahShaklee2023
#pengedarshakleelabuan

No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...