Sunday 11 June 2023

Testimoni Shaklee Membuatkan Jeragat Saya Semakin Hilang


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya ingin berkongsi pengalaman tentang testimoni shaklee saya menggunakan produk Shaklee. Sejak kebelakangan ni, ramai yang tegur saya, katanya muka nampak berseri dan cerah kulit pun makin  glowing ...aawww...bling bling bling...senyum sendiri je la..hehe. (Kalau menyampah baca..sila bluweekkk..hahaha). Baru-baru ni, ada pula yang tanya saya, "Akak pakai apa eh, muka nampak macam pink-pink?" Tergelak saya dengar soalan tu, jawapan saya "Takde pakai ape pun, makan Shaklee la...hehhe.."

TAK KENAL MAKA TAK CINTA

Saya kenal vitamin shaklee ni pun dari adik saya sendiri ,Awalnya saya hanya amalkan shaklee untuk masalah sengugut yang teruk,selalu demam,kulit
kusam,jerawat yang teruk,gastrik dan kaki selalu kejang pada tahun 2015.

Mula saya consume ambil Gla,ostenutrix dan b-complex ni untuk atasi masalah senggugut sampai saya tak turun kerja.Saya top up lagi consume Esp,vitamin C untuk masalah kulit kusam,jerawat,gastrik saya yang paling teruk. kadang-kadang saya masker dengan Vit E...Demam boleh di katakan setiap bulan saya demam. Bila dah consistent makan vitamin shaklee ni alhamdullilah gastrik pun dah ok demam pun dalam setahun sekali saja ,senggugut dah okay turun kerja pun dah macam biasa dah tak macam sebelumnya. 

Pada tahun 2021 pulak Saya mengalami masalah kesihatan. Setelah sekian lama mengalami masalah Cyst berapa tahun dengan  konsum Vivix dan Resv kini Imah dapat menarik nafas lega setelah disahkan cyst hilang oleh doktor pada bulan lepas.Kebaikan Vivix Shaklee untuk kesihatan sangat banyak tau , bagus untuk dalaman dan luaran🤩

KESAN YANG BAGUS BUAT SAYA INI GUNA HAMPIR KESEMUA PRODUK SHAKLEE

Disebabkan saya berpuas hati testimoni shaklee saya dengan kesan yang bagus daripada supplemen Shaklee sehingga kini saya masih mengamalkan vitamin Shaklee. Hampir kesemua produk Shaklee saya telah guna tetapi yang paling saya suka adalah ResV, Vivix, Collagen dan Youth Skincare. Maklumlah bila umur makin meningkat kesihatan dan kecantikan kulit haruslah dijaga.Vivix sangat memberi impak yang sangat besar kepada kulit saya yang kusam,Jeragat mulai naik di pipi dan juga di bahagian hidung.Apabila Shaklee memperkenalkan Youth Skincare lagi lah bertambah kesan yang amat bagus kepada kulit muka saya. Dari kulit yang kusam,jeragat dan gelap ,kini kulit saya lebih nampak berseri dan cerah. Memang sangat berbeza saya yang dulu dan kini kesan dari penggunaan complete set Youth Skincare dan Vivix.

Terima kasih Shaklee kerana telah mengubah kesihatan dan kulit wajah saya.

Bagaimana Cara Nak Dapatkan Produk Shaklee?

Ramai kata Shaklee ni mahal. Kalau nak murah senang jer, boleh daftar sebagai ahli untuk dapatkan harga murah. Kenapa imah tak jual saja produk kepada anda dengan harga ahli saja, senangkan? Sebab imah sudah rasai perbezaan antara bukan ahli dengan kelebihan jadi ahli tau!

Hubungi kami dengan klik whatsapp untuk imah bantu mendapatkan produk Shaklee pada harga lebih jimat apabila anda mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Moga dapat rezeki hadiah istimewa daripada tajaan http://www.anakkuwira.com.

Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#teamleadership
#pengedarshakleelabuan
#codvitaminshakleelabuan

No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...