Wednesday 19 July 2023

MULAKAN HIDUP PENUH SEMANGAT, PENUH TENAGA DAN BERMAKNA

 


ResV Shaklee adalah formula saintifik untuk menyokong kesihatan umum dan mengekalkan keremajaan serta hidup yang lebih bersemangat.


RES V Shaklee DIFORMULASI SECARA SAINTIFIK UNTUK MENYOKONG DAN MENGEKALKAN KESIHATAN UNTUK KEHIDUPAN YANG LEBIH AKTIF DAN PENUH BERTENAGA.


CAMPURAN SEMULA JADI KAYA DENGAN POLIFENOL


Res V adalah campuran proprietari semula jadi polifenol dan ekstrak botani dari Anggur Muscadine, Knotweed Jepun, Pati Anggur, Delima, Chebulic Myrobalan, Black Currant, Anggur Merah dan Lobak Ungu. Setiap kandungan di dalam Res V dipilih dan diekstrak dengan teliti. Proses pengekstrakan yang dipatenkan ini mengekalkan bioaktif polifenol. Apa yang kita  perolehi adalah manfaat polifenol di dalam setiap softgel.



Keistimewaan RES V Shaklee


Campuran proprietari saintifik polifenol, yang diformulasi daripada anggur muscadine, salah satu buah-buahan dari alam semula jadi, dan dipertingkatkan dengan Knotweed Jepun, Pati Anggur, Delima, Chebulic Myrobalan, Black Currant, Anggur Merah dan Lobak Ungu.

Disokong dengan 6 paten. Ia adalah paten bagi proses pengekstrakan untuk mengekalkan bioaktif polifenol.

Semula jadi. Tiada penambahan perisa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet. Tiada penambahan gluten.


Kelebihan Polifenol dalam Res V Shaklee


1. Pesakit yang sedang menjalani proses pemulihan selepas pembedahan, demam denggi, atau COVID 19.Polifenol mempunyai ciri antikeradangan yang kuat bagi membantu mengurangkan keradangan dan meredakan kesakitan untuk pemulihan yang pantas.


2.Tekanan yang berlarutan akan menjejaskan kesihatan dan sistem imun badan.Polifenol membantu mengurangkan keradangan dan tekanan oksidatif supaya tubuh badan boleh berfungsi secara optimum untuk melindungi kesihatan badan



3. Polifenol membantu menyokong sistem imun melawan jangkitan secara lebih cekap supaya kita tidak mudah jatuh sakit dan lebih produktif di tempat kerja.Kuranglah MC.


4. Otak yang mengecut seiring dengan peningkatan usia yang akan menjejaskan ingatan dan kesihatan kognitif. Polifenol mampu mengubahsuai aliran darah ke otak untuk melambatkan proses penuaan otak dan mengekalkan keremajaan otak .


5.Polifenol mempercepatkan penghasilan mitokondria iaitu pengeluaran utama tenaga tubuh badan supaya lebih bertenaga melakukan aktiviti seharian , Sentiasa bertenaga.


6. Polifenol membantu memperlahankan penguraian kolegen dan elastik untuk mengekalkan keanjalan dan keteganga



7. Mengalami masalah untuk tidor? Polifenol mempengaruhi isyarat dan komunikasi sel untuk menghasilkan melatonin iaitu hormon tidur yang membantu tidur dengan lebih baik.


8. Pelajar yang bertungkus lumus untuk peperiksaan sentiasa sebok dengan tugasan dan pelajaran. Polifenol membantu meningkatkan aliran darah dan oksigen ke otak untuk meningkatkan daya ingatan, menajamkan perhatian dan memberi keupayaan mengingat yang lebih baik suaya lebih fokus di dalam kelas.


Boleh Baca : 7 Bahan Utama Polifenol ResV


 RES V efek










Berminat untuk mendapatkan RES V Shaklee boleh roger Klik butang di bawah untuk respon pantas



Bagi yang berminat untuk mencuba dan menjana pendatan bersama bisnes online Shaklee ini boleh terus menghubungi Imah. Nanti Imah akan terangkan dan bantu anda. Klik gambar untuk pautan whatsapp.



Saya juga aktif berkongsi di saluran media sosial yang lain,jemput klik link dibawah :


Facebook Page , Instagram & TikTok


FOR COD AREA 👇

SELURUH KAWASAN LABUAN,USJ & SUBANG JAYA

PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA


#blogmegashaklee

#projekmegablogshaklee

#shakleethrive2023 

#shakleetriumph2023

#teamleadership

#pengedarshakleelabuan

#codvitaminshakleelabuan

#pengedarshakleesubangjaya

#codvitaminshakleeusj

No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...