Sunday 6 August 2023

1001 Cara Cantikkan Kulit Dengan Vitamin E Shaklee Yang Anda Mesti Tahu



Anda dah tahu Vitamin E Shaklee memang cara cantikkan kulit yang berkesan.  Tapi secara spesifik ramai yang tak tahu bagaimana cara vitamin E Shaklee ini mencantikkan kulit anda. Vitamin E sebenarnya ada lebih banyak keupayaan dari apa yang anda fikirkan. Oleh itu anda wajib baca artikal ini sehinggan habis. Selepas baca artikal ini, anda akan ingat apa bestnya Vitamin E sampai bila- bila.


Ramai yang dapatkan vitamin E untuk hilangkan parut dan cerahkan kulit. Ya betul dan saya sangat-sangat cadangkan anda ambil Vitamin E Shaklee. Saya sendiri pun ambil. Jadi saya akan kongsi cara cantikkan kulit dengan Vitamin E secara spesifik. Istimewa untuk anda yang baca artikal ni, saya akan ceritakan juga kenapa Vitamin E Shaklee PALING SELAMAT dan apa PANTANG untuk Vitamin E.


Jom saya mulakan.


Ini adalah cara bagaimana Vitamin E boleh cantikkan kulit anda:


1) Antioksidan Kuat


Vitamin E Shaklee melindungi dan merawat kulit dengan cara menghalang kesan radikal bebas yang merosakkan lapisan kolagen dan mengeringkan kulit. Anda tak akan dapat mencantikkan kulit kalau kulit selalu kering. Banyak keburukannya.


2) Mengurangkan Kesan ‘Sunburn’


Kajian menunjukkan pengambilan viamin E berterusan akan mengurangkan berlakunya ‘sunburn’ kesan dari sinaran Ultraviolet B. 


3) Meningkatkan Ketegangan Kulit


Kulit yang tegang memang cantik. Jadi Vitamin E Shaklee akan mencantikkan kulit dengan meningkatkan penghasilan kolagen. Saya ambil contoh orang korea, mereka memang pentingkan lapisan kolagen.


Mereka akan makan apa saja untuk tegangkan lapisan kolagen. Mereka percaya, jika lapisan kolagen elok maka kulit muka akan cantik. Jadi, sapukan Vitamin E Shaklee terus pada kulit untuk tegang.


4) Mengurangkan Garis Halus dan Kedutan


Vitamin E Shaklee yang disapu akan membantu mengurangkan garis kedutan dan bintik penuaan sekali membantu menghalang garis kedutan baru.


5) Atasi Kulit Kering


Vitamin E Shaklee melindungi kehilangan air bagi mengekalkan kelembapan and kesihatan kulit. Malah vitamin E juga membantu mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit agar kulit lebih cantik. Bukankah kulit yang lembap adalah kulit yang segar. Menarik kan ?


6) Merawat Kecederaan ‘Sunburn’


Sapuan Vitamin E Shaklee akan menyebabkan ia diserap ke dalam lapisan epidermis untuk merawat kecederaan akibat sinar UV.Malah VitaminE juga membantu melegakan kesakitan pada kulit yang pedih .


7) Menghilangkan Parut


Disamping makan, Vitamin E boleh disapukan ke bahagian parut untuk untuk hilangkan parut dengan lebih cepat. Koyakkan kapsul dan perah minyak Viamin E ke atas tangan. Kemdian sapukan pada parut. Parut akan hilang lama-kelamaan dan akan digantikan dengan tisu yang baru. Ajaib sungguh !


8) Menghilangkan ‘Strecth Mark’


Sama seperti menghilangkan parut, vitamin E berfungsi untuk menghilangkan ‘strecth mark’ jika digunakan secara berterusan. Stretch juga adalah sejenis parut yang dapat dihilangkan oleh Vitamin E.


9) Menyembuh Masalah Kulit


Ekzema contohnya boleh dirawat dengan vitamin E Shaklee. Caranya, sapukan ke kawasan ekzema. Kandungan antioksidan dalam Vitamin E akan melegakan pedih pada kulit. Pengambilan melalui mulut pula akan memberi ketahanan pada seluruh badan.


10) Mencuci Kulit


Vitamin E Shaklee juga boleh digunakan sebagai toner dan pencuci kulit wajah. Lapkannya ke kulit dalam urutan bulat dengan ‘Cotton ball’ akan membantu mencuci kotoran yang melekat akibat aktiviti harian.


Sumber Vitamin E


Dalam diet harian, sumber vitamin E boleh diambil daripada minyak sayuran, minyak jagung, kekacang, kentang, epal, bayam beberapa jenis buah dan sayuran. Tapi kalau nak yang sama natural tetapi cukup zatnya anda hanya perlu ambil Vitamin E Shaklee. Mudah!




Mengapa Vitamin E Shaklee Selamat Untuk Mencantikkan Kulit ?


Ini kerana Vitamin E Shaklee bukanlah sintetik tetapi sangat natural. Vitamin E Shaklee mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran.  Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.




Setiap kapsul gel lembut memberikan:


• 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.

• Membantu dalam memelihara kesihatan baik.



Malah ia juga tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.


Pantang Vitamin E Shaklee


Vitamin E tidak sesuai untuk anda yang mengalami jerawat yang teruk kerana ia akan lebih mengaktifkan sebum yang sedia aktif. Sebum yang terlebih aktif akan mengakibatkan jerawat makin teruk.


Testomoni Pengguna Vitamin E


Alhamdulillah ramai yang dapat kesan bila mendapatkan Vitamin E dari saya. Saya akan beri nasihat yang betul. Saya takkan sekali-kali jual vitamin E Shaklee pada anda yang ada jerawat yang sedang teruk kerana ia akan bagi kesan buruk dan bukannya mencantikkan kulit










Sudah jelas dan terang tentang kesan Vitamin E untuk segala kecantikan kulit dan wajah. Bonus pulak saya memang suka cantikkan orang- orang dengan teknik kecantikan istimewa saya.


Jadi jangan segan-segan sila hubungi saya untuk maklumat dan dapatkan kesan Vitamin E Shaklee yang terbaik untuk wajah anda.


Hubungi saya di 019 766 2580 untuk rundingan eksklusif dan mantap.


Bagi yang berminat untuk mencuba dan menjana pendatan bersama bisnes online Shaklee ini boleh terus menghubungi Imah. Nanti Imah akan terangkan dan bantu anda. Klik gambar untuk pautan whatsapp.




Saya juga aktif berkongsi di saluran media sosial yang lain,jemput klik link dibawah :


Facebook Page , Instagram & TikTok


FOR COD AREA 👇

SELURUH KAWASAN LABUAN,USJ & SUBANG JAYA

PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA


#blogmegashaklee

#projekmegablogshaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#teamleadership

#pengedarshakleelabuan

#codvitaminshakleelabuan

#pengedarshakleesubangjaya

#codvitaminshakleeusj





No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...