Sunday 12 March 2023

Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee

Memang rezeki kita hanya ditentukan Allah. Tapi sebagai hambanya kita perlu berusaha, berdoa dan bertawakal untuk berjaya di dunia dan di akhirat.
Alhamdulillah imah dah lebih 9 tahun mengamalkan produk Shaklee dan tahun ini yang ke lima dapat duit bonus dari pihak Shaklee.

Dengan rasa gembira, Setiap bulan masuk duit bonus Shaklee. Macam orang bekerja juga, tetap setiap bulan dapat duit gaji atau bonus. Biasa untuk bonus Shaklee masuk setiap 14hb setiap bulan. Cun lah raya tahun 2023 ni dapat duit raya awal dari Shaklee lebih kurang seminggu sebelum raya. 

APA YANG MENARIK DENGAN DUIT RAYA AWAL SHAKLEE?

1. Modal serendah RM35 sahaja. Tak perlu nak buka kedai bagai. Hanya perlu kongsikan tentang kebaikan produk Shaklee dengan orang ramai.

2. Pulangan yang lumayan. Boleh menjana pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan.

3. Ada tajaan percutian mewah, trip umrah dan juga car bonus.

4. Amalkan sistem dropship. Tak perlu simpan stok. Bila ada permintaan, kita buat pembelian secara online dan Shaklee akan uruskan pengeposan.

4. Shaklee hanya mengeluarkan produk yang berkualiti, selamat, berkesan dan semulajadi. Kesemua produknya menjalani pelbagai R&D untuk setiap ramuan bahannya. Juga mempunyai bukti saintifik yang produknya lebih bagus berbanding jenama lain melalui landmark study.

5. Produk yang sentiasa akan ada permintaan. Bukan produk bermusim. Sebab Shaklee adalah produk untuk penjagaan kesihatan. Ia satu keperluan dan sampai bila-bila pun orang akan cari untuk bantu tingkatkan kesihatan.

Tak pandai berbisnes?

Jangan risau..free coaching disediakan untuk semuanya yang berminat menjadi anak didik saya. Ada juga group support yang saling bantu membantu antara satu sama lain..


BAGAIMANA BOLEH DAPAT BONUS DUIT RAYA AWAL SHAKLEE?

Sebaik saja sah sebagai ahli Shaklee, secara automatik anda layak menikmati belian dengan diskaun 20%.  Ini bermakna, jika anda jual kepada kawan,anda akan dapat cash runcit sebanyak 20%

Jika nilai jualan anda mencapai 150 UV, anda layak dapat bonus pula. Nak tau berapa anda akan dapat?

Sekiranya anda beli vitamin untuk anda sekeluarga atau jual kepada customer pada nilai RM465, anda akan dapat cashback RM23. Mungkin nampak sikit tapi itulah bonus permulaan saya dulu, cuma saya dapat lebih sikit masa tu, lebih penjimatan bila saya dapat keahlian PERCUMA.

Dari bonus 2 angka, sekarang saya konsisten menjana income 4 angka sebulan. Alhamdulillah.

NAK BUAT APA DENGAN DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE?

Macam biasa setiap tahun bila dapat
Duit Raya awal dari Shaklee boleh digunakan untuk pelbagai tujuan seperti berikut:

🔸Guna untuk persiapan untuk persiapan hari raya terutama kek, biskut hari raya
🔸Beli barang-barang untuk hari raya
🔸Boleh sedekah untuk bulan ramadhan bagi pada keluarga
🔸Bayar zakat fitrah
🔸Untuk beli suplemen harian yang biasa imah makan terutama untuk puasa dan raya
🔸 Untuk sedekah / duit hari raya

Dan boleh membuat sumbangan.Jika anda ingin memberi sumbangan kepada mereka yang memerlukan, duit raya awal boleh digunakan untuk membuat sumbangan kepada badan-badan kebajikan atau keluarga yang memerlukan bantuan.

Kesimpulannya, duit raya awal dari Shaklee memberikan pelbagai kelebihan dan manfaat kepada pelanggan dan ahli perniagaan Shaklee semasa musim perayaan. Ini menjadikan Shaklee pilihan yang baik untuk memenuhi keperluan kesihatan, kecantikan dan pembersihan semasa musim perayaan.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...