Friday 17 March 2023

Impian Dengan Shaklee


Impian Sihat Bersama Shaklee?

1. Kehidupan yang sihat.

Impian Dengan Shaklee saya adalah untuk menjadi lebih energik, sihat, dan bertenaga setiap hari, dan dengan bantuan Vitamin Shaklee, saya yakin dapat mencapai tujuan tersebut. Saya ingin memperkuat sistem imun tubuh saya, meningkatkan kesihatan jantung dan otak saya, serta menjaga keseimbangan nutrisi dalam tubuh.

2. 3C (Cash , Car, Conference)

Ini adalah apa yang Shaklee tawarkan kepada semua yang bersamanya. Limitless. Berapa banyak cash bonus yang kita mahukan, berapa banyak tiket international trip yang kita mahukan, kereta apa yang kita mahu shaklee bayarkan.

3. Mencapai Rank Master Coordinator

Sama seperti kebanyakan rakan lain, semuanya berimpian mahu menjadi Master Coordinator dan mempunyai empayar yang besar. tak dapat naik pentas amik master degree , dapat award master coordinator tiap2 tahun pun best kan?

4. Umrah Bersama Keluarga

Impian bersama Shaklee saya adalah untuk dapat menunaikan Umrah bersama keluarga saya. Saya bercita-cita untuk berada di Tanah Suci Mekah dan Madinah bersama-sama dengan ibu dan adik beradik saya. Saya ingin melihat Kabah yang suci dan melakukan tawaf di sekelilingnya bersama keluarga saya.

Saya ingin merasai kedamaian dan ketenangan di Masjidil Haram, tempat di mana jutaan orang dari seluruh dunia berkumpul untuk beribadah dan berdoa. Saya juga ingin mengunjungi Masjid Nabawi di Madinah, tempat dimana Rasulullah SAW dimakamkan, dan merasakan aura kebaikan dan kedamaian di sana.

Saya berharap dapat menunaikan semua rukun Umrah dengan baik bersama keluarga, dari memakai ihram, melakukan tawaf, sa'i antara bukit Safa dan Marwah, hingga tahalul (melepaskan ihram). Saya ingin mendapatkan pahala dan pengampunan atas dosa-dosa saya dan keluarga saya serta berdoa untuk kebaikan dan kesejahteraan umat Islam di seluruh dunia.

Semoga suatu hari nanti, impian dengan shaklee saya untuk menunaikan Umrah bersama keluarga dapat terwujud. Aamiin.

   Kenangan Umrah Bersama Arawah              bapa saya pada tahun 2019


"Believe in your DREAM!"


Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan

1 comment:

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...