Friday 17 March 2023

Set Shaklee Paling Saya Suka


Saya pilih nak buat bisnes shaklee semuanya bermula setelah jatuh cinta dengan produk-produknya..

Produk yang buat saya jatuh cinta pandang pertama semestinya Sustained release Vitamin C. Konsisten amalkan vitamin C, jerawat di muka makin berkurangan, kulit makin cantik dan berseri serta imun badan pun bertambah kuat..so far saya jarang sakit.. Alhamdulillah..

Bila dah suka satu produk, saya teruskan cuba produk vitamin yang lain pulak..sekarang ni, vitamin set shaklee paling yang saya suka amalkan setiap hari termasuklah Vivix, Vitelea, Esp, Vita-E, Res-v, Bcomplex, Gla, Zinc,Ostematrix dan Omegaguard.. Semuanya memberi kesan yang sangat baik untuk kesihatan saya..maunya saya tak jatuh cinta dengan shaklee ..hihi..

Sejak saya makan vitamin set shaklee paling yang saya suka ni ramai pula rakan-rakan sekerja yang tegur wajah nampak muda, cerah kulit pun semakin glowing gitu... 🤭🤭 

Selain Set Kurus Shaklee set shaklee paling saya suka untuk kesihatan wanita adalah Set Kesihatan Wanita Shaklee. Set ini mengandungi beberapa produk yang dirumus khas untuk membantu meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan wanita dari dari segi kecantikan luaran dan dalaman..

Jom kita semai bibit-bibit cinta dengan vitamin Shaklee:

Esp

• Menggalakkan kulit yang sihat, cantik dan gebu.
• Memberi bertenaga, menghilangkan rasa letih serta lesu
• Merendahkan tahap kolestrol dalam badan.
 
Omega Guard

• Suplemen minyak ikan yang mengandungi asid lemak omega 3 berfungsi melancarkan peredaran darah sekaligus baik untuk mereka yang mempunyai masalah kardiovaskular dan kolestrol yang tinggi.
• Menguatkaan daya ingatan.
• Mengurangkan risiko penyakit jantung
• Membantu membakar lemak & memperolehi berat badan yang ideal

Ostematrix

• Melegakan lenguh dan sakit-sakit sendi
• Menggalakkan tulang yang kuat
• Mengurangkan risiko penyakit osteophorosis

GLA Complex

• Membantu melegakan simptom senggugut dan menopos
• Awet muda dan mencantikkan kulit kerana mengandungi Vitamin E semulajadi.

Vitamin C Sustained  Release

• Membantu penghasilan kolagen untuk kulit yang lebih cantik berseri
• Menaturalkan kembali sel-sel yang musnah akibat kesan radikal bebas.

Vivix

• Vivix adalah campuran paten Shaklee yang mengandungi ramuan semula jadi seperti ekstrak anggur dan blueberry yang membantu melindungi sel-sel tubuh daripada kerosakan akibat radikal bebas.  
• Ia juga membantu meningkatkan tahap tenaga dan mengurangkan rasa letih dan lesu.

B-Complex

• B-Complex adalah campuran vitamin B yang membantu meningkatkan tahap tenaga dan mengurangkan rasa letih dan lesu. 
• Vitamin B juga membantu dalam proses metabolisma karbohidrat, lemak, dan protein dalam tubuh.

Vita-Lea Women. 

• Vita-Lea Women adalah multivitamin khusus untuk wanita yang mengandungi vitamin dan mineral penting untuk menjaga kesihatan tulang, kulit, rambut, dan kuku.
• Mengandungi 28 nutrien penting termasuk vitamin A, B, C, D, E, K dan mineral seperti kalsium, zink, besi dan magnesium.

Zinc Plus

• Membantu tingkatkan metabolisma badan untuk proses penyerapan nutrien lebih baik lebih baik.
• Mempercepatkan proses kesembuhan Luka.
• Kulit sihat berseri bebas jerawat.

Vitamin E

• Menguatkan system imun badan.
• Membantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.
• Membantu luka cepat sembuh.
• Membantu mengurangkan risiko kulit "suburn".

ResV

• ResV shaklee diformulasikan secara saintifik untuk menyokong dan mengekalkan kesihatan untuk kehidupan yang lebih baik, sihat , aktif dan penuh bertenaga.
• ResV adalah campuran proprietari semulajadi polifenol dan ekstrak botani. 



Saya dah jatuh cinta dengan set shaklee yang paling saya suka ..😍😍 InshaaAllah tak akan berpaling tadah lagi.

Kalau nak cuba vitamin shaklee dan berminat untuk join buat biz shaklee, meh contact saya ye..saya sedia untuk bantu sebaik mungkin..

Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan

1 comment:

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...