Saturday 18 March 2023

Kenapa Shaklee Supplement Terbaik Di Malaysia

Shaklee adalah salah satu jenama supplements yang popular di Malaysia dan dianggap sebagai salah satu supplements terbaik di pasaran. 

Imah consume supplements shaklee sudah lebih 9 tahun kerana imah percaya produk shaklee adalah yang terbaik. Entry sebelum ini saya ada kongsikan antara set produk shaklee yang imah paling suka ialah suplemen Set Kurus Shaklee. Jangan salah faham ok Set Kurus Shaklee ini bukan hanya untuk turun berat badan sahaja, tetapi ia juga membantu kita untuk mendapatkan kulit yang cantik dan badan yang lebih sihat. 


1. Kualiti Bahan: Shaklee menggunakan bahan-bahan semulajadi yang berkualiti tinggi dalam semua produk mereka. Mereka mengambil kira keselamatan dan keberkesanan produk mereka dan hanya menggunakan bahan-bahan yang telah diuji secara klinikal.

2. Kajian Saintifik: Shaklee sering membuat kajian saintifik untuk memastikan keberkesanan produk mereka. Mereka telah menjalankan lebih daripada 1000 kajian klinikal dan penyelidikan saintifik untuk memastikan produk mereka memenuhi standard yang ketat.

3. Landmark study bermaksud kajian yang dilakukan bertujuan untuk membuktikan sesuatu perkara tu dinilai dan dilihat oleh semua orang. Selain itu,  untuk mengkaji keberkesan produk Shaklee dalam jangka masa panjang (40-50 tahun lepas makan produk Shaklee). Landmark study dijalankan oleh mereka yang pakar dalam bidang berkaitan dan kajian yang dibuat juga boleh dinilai atau dinilai semula oleh mana-mana pakar/pihak ketiga di bidang berkaitan.


4. Pengiktirafan Antarabangsa: Shaklee telah menerima pengiktirafan antarabangsa seperti daripada WHO, PBB, dan NASA. Ini menunjukkan bahawa produk mereka memenuhi standard yang ketat dan disahkan oleh badan-badan tertentu.

5. Pengalaman yang Panjang: Syarikat shaklee sangat kukuh dan telah 25 tahun berada di pasaran malaysia dan sudah selama lebih daripada 65 tahun dipasaran dunia. Mereka telah membantu jutaan orang di seluruh dunia mencapai kesihatan yang lebih baik melalui produk-produk mereka.

6. Setiap tahun Shaklee mendapat sijil pengiktirafan status HALAL ke atas setiap produk vitamin shaklee yang dipasarkan di Malaysia. Sijil Halal Shaklee 2021 dikeluarkan oleh ISA (Islamic Services of America), merupakan Badan Halal Antarabangsa Amerika Syarikat (US) yang diiktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia  (JAKIM).

7. Shaklee ialah pemenang Trusted Brand Awards bagi kategori vitamin dan suplemen untuk tahun 2021 dan 2022 yang dibuat oleh Reader Digest (diundi oleh pengguna).

Kepada yang bertanya samada produk Shaklee ni selamat ke tak? Bukan MLM ni skim cepat kaya ke? dan pelbagai persoalan lain. Dengan ada award ini (salah satu prove) yang membuktikan bahawa brand Shaklee ini dipercayai di Malaysia (dapat Gold Award).
 
Survey yang dibuat oleh Catalyst yang merupakan badan bebas mempunyai standard mereka untuk menilai tahap kepercayaan sesuatu produk. Anugerah Trusted Brand adalah satu anugerah berprestij yang dibuat pihak ketiga. Maknanya bukan Shaklee yang buat survey.

Oleh itu, dengan mengambil kira faktor-faktor ini, Shaklee dianggap sebagai salah satu supplement terbaik di Malaysia dan terus memenangi kepercayaan pelanggan dengan keberkesanan produk mereka.

Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan

1 comment:

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...