Wednesday 19 April 2023

Insentif Shaklee Malaysia

Insentif Shaklee Malaysia merujuk kepada pelbagai ganjaran dan faedah yang ditawarkan oleh Shaklee Corporation untuk para ahli perniagaannya di Malaysia.

Antara insentif shaklee yang ditawarkan ialah bonus jualan, bonus pengurusan dan bonus pembangunan pasukan. Selain itu, Shaklee juga menyediakan peluang untuk menaiktaraf pangkat, menjemput ahli untuk menghadiri majlis khas dan memberikan pengiktirafan kepada individu atau pasukan yang mencapai prestasi yang cemerlang.

Selain daripada insentif kewangan, Shaklee juga memberikan peluang untuk mendapat latihan dan pembangunan kerjaya yang berterusan. Ini termasuklah program latihan secara dalam talian, bengkel dan seminar bersemuka serta sokongan dari pasukan pemimpin dan penyelia.

Dalam Shaklee ada 3C. Apa itu 3 C. 3 C itu adalah Cash Bonus (Bonus Tunai), Car Bonus (Bonus Kereta) dan Convention Bonus (Bonus Percutian). Menarik kan. Meh saya ceritakan dengan lebih details setiap satu kelebihan C tersebut

GANJARAN 3C DALAM SHAKLEE YANG ANDA MESTI GRAB

Awak kena baca entry ni sampai habis. Ganjaran 3C yang Shaklee janjikan ini sangat lumayan dan menguntungkan.

1. CASH

Normallah kan, bila kita sebut pasal bisnes kita akan fikir pasal untung. Paling biasa kita tahu ialah untung runcit. Untung yang kita dapat hasil daripada penjualan produk. Kita dapatkan produk dengan harga A, kemudian kita boleh jual dengan harga B. Jadi kita dapat untung runcit daripada perbezaan harga B dengan harga A.

Tapi!

Dengan bisnes Shaklee, awak boleh dapat lebih daripada untung runcit. Awak ada peluang untuk dapat

PERSONAL BONUS
NET PERSONAL BONUS
LEADERSHIP BONUS
COORDINATOR BONUS

Personal bonus untuk ganjaran jualan peribadi pengedar. Sudahlah dapat untung runcit, dapat bonus atas pencapaian jualan peribadi pula tu. Tak cukup dengan jualan peribadi, awak buat jualan secara berkumpulan, awak dapat bonus atas pencapaian jualan kumpulan. Untuk pengedar yang sudah melepasi syarat menjadi pemimpin perniagaan (business leader) dan melahirkan pula business leaders di bawah kumpulan awak, awak terima bonus istimewa sebagai seorang leader. Buat business leader yang berpangkat Coordinator dan keatas, awak dapat insentif istemewa Coordinator. Semua bonus yang imah sebutkan ni akan diberi dalam bentuk tunai (cash).


2. CAR

C kedua adalah Car. Program subsidi kereta yang Shaklee tawarkan ini ekslusif untuk pengadar Shaklee yang dah rank up business leader. Uniknya program ni daripada syarikat-syarikat multi level lain, program ini menawarkan subsidi kereta dalam bentuk tunai (cash).

Ya dalam bentuk tunai dan yang paling penting, tunai yang diterima boleh juga digunakan untuk tujuan lain dan tidak terhad untuk tujuan pembayaran kenderaan semata-mata. Awak boleh gunakan insentif kereta ni untuk bayar ansuran rumah, belanja duit dapur, dan nak guna untuk pergi melancong pun boleh sangat.

3. CONVENTION

Ganjaran C terakhir tentunya convention. Ganjaran pakej pelancongan dalam dan luar negara serta seluruh dunia bertaraf 5 bintang secara percuma! Tawaran ini terbuka kepada semua pengedar Shaklee berpangkat business leader yang berjaya melepasi point minimum yang telah ditetapkan oleh pihak syarikat. Business Leader yang layak melepasi point ditetapkan juga boleh memilih untuk membawa ahli keluarga untuk menyertai trip percuma yang Shaklee hadiahkan.

Selama bertahun-tahun, kami berbangga dengan Shaklee Malaysia yang telah membantu beribu-ribu rakyat Malaysia, tanpa mengira bangsa, agama dan fahaman politik, untuk menikmati pendapatan dan kehidupan yang lebih baik, bukan sahaja meningkatkan taraf mereka dan keluarga mereka tetapi menyumbang balik kepada masyarakat. Melalui perniagaan Shaklee, kami menawarkan Pengedar Muslim kami peluang untuk menunaikan Umrah, tidak sekadar untuk diri sendiri dan keluarga, bahkan bersama ibu bapa mereka, diatur dan dibayar oleh Shaklee melalui program lawatan insentif tahunan kami.


4.Insentif Shaklee Tawaran Duit Tambahan

Satu lagi insentif menarik yang Shaklee Malaysia buat tahun ini bermula cycle baru 2023/2024. Sesiapa yang rank up supervisor dan senior supervisor dan kekal efektif 3 bulan berturut akan dapat duit tambahan!

Untuk yang naik rank supervisor baru atau lama bakal dapat duit bonus dalam Rm5000-Rm6000 untuk 3 bulan berturut. Yang penting bila dah rank up terus kekal efektif boleh dapat duit cash.

Banyak kan duit bonus tu? Kiranya dalam sebulan boleh dapat dalam Rm2000. Best kan? Dah macam orang kerja jugak ni. Siapa nak bagi duit banyak tu pada kita? Lagi-lagi suri rumah ni kena ada juga buat ‘side income’ untuk tambah mana yang perlu atau buat belanja sendiri.


Join Keahlian Shaklee Hari ini

Macam mana dengan kesemua tawaran yang Shaklee bagi ? Anda tertarik dengan insentif Shaklee yang bermula pada bulan April ini. Nak tunggu apa lagi ?

Jom daftar untuk jadi ahli Shaklee hari ini dan rebut peluang yang ada untuk melayakkan diri anda dalam Insentif Shaklee


Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan
#codvitaminshakleelabuan

No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...