Saturday 29 April 2023

Hari Raya Dengan Shaklee

Hari Raya merupakan satu perayaan yang paling dinanti-nantikan oleh masyarakat Malaysia setiap tahun. Ia adalah masa untuk berkumpul dengan keluarga dan sahabat handai sambil menikmati makanan yang lazat dan menyeronokkan. Contoh seperti ayam masak merah, rendang daging. kari daging, lemang. ketupat dan lain-lain lagi la juadah enak menjelang syawal.

Tak salah pun untuk kita makan semua juadah tersebut dah nama pun hari raya kan jadi kita nikmati sahaja setiap masa bersama keluarga dan sanak saudara tercinta.Tapi dalam masa yang sama kena la jaga kesihatan kita jugak tau.

Bagi menjaga kesihatan dan kecergasan semasa perayaan Hari Raya, anda boleh mempertimbangkan produk-produk dari Shaklee yang terkenal dengan keberkesanannya. Terdapat pelbagai produk yang boleh membantu anda dalam menjaga kesihatan dan kecergasan seperti Set Kurus Shaklee, Set Bersalin Shaklee, serta Set Kesihatan Wanita Shaklee.

Pada masa yang sama, kita tentulah nak nampak cantik dan menawan di Hari Raya dengan shaklee. Jadi penting kita jaga kesihatan kulit dari dalaman dan luaran sepanjang masa. 

Dalam entry kalini, saya nak share dengan anda, bagaimana kita boleh kekal SIHAT, KURUS DAN CANTIK DI HARI RAYA DENGAN SHAKLEE.



OMEGA GUARD

• Omega Guard Shaklee mengandungi asid lemak omega 3 yang disarankan bagi membantu menyingkirkan kolestrol yang tidak diperlukan dalam darah
• Ia bukan mengandungi sahaja asid lemak omega 3 malah EPA dan DHA
• Omega 3 menurunkan paras trigliserida, LDL (kolestrol jahat) dan menaikkan paras HDL (kolestrol baik)

LECITHIN

• Lecithin membantu memecahkan lemak dalam badan menjadi molekul kecik dan lebih mudah untuk disingkirkan
• Ia berbentuk softgel dan mudah untuk ditelan
• Lecithin juga merupakan sumber utama kolina iaitu salah satu komponen pengutus saraf asetilkolina yang terlibat dalam menghantar mesej ke dalam otak dan juga sel saraf

ALFALFA

• Alfalfa membantu proses pembuangan lemak yang dah dipecahkan oleh lecithin
• Ia juga dapat membantu mengatasi masalah perut kembung akibat makan berlebihan jadi perut akan merasa lebih selesa

HERBLAX

• Ada orang akan mengalami masalah sukar membuang air besar atau sembelit ketika hari perayaan
• Herblax sangat membantu untuk melancarkan pembuangan setelah menikmati pelbagai makanan ketika hari raya

Selain itu, Shaklee juga menawarkan produk-produk penjagaan diri seperti pencuci muka, serum, dan krim yang dapat membantu menjaga kulit anda tetap cantik dan sihat semasa perayaan Hari Raya.

Set Skincare Youth membantu membersih, menyihatkan, menyegar, melindungi dan memperbaiki kulit kita dari luaran. 

Jadi sebelum keluar berhari raya, pastikan kita guna Set Skincare Youth untuk melindungi kulit dari sinaran UV matahari yang bahaya, dan juga dari kotoran seperti pencemaran dan habuk. 

Sebelum tidur juga penting kita gunakan Set Skincare untuk membersihkan kembali kulit wajah dan memperbaiki kulit semasa kita tidur. Barulah kulit kita sentiasa sihat dan cantik secara semulajadi. 

Tak payah dah membazir beli make-up dan pakai tebal-tebal untuk sembunyikan masalah kulit kan. 

Jadi, sambutlah Hari Raya dengan shaklee gembira dan sihat bersama keluarga dan sahabat handai dengan menggunakan produk Shaklee yang terbaik bagi kesihatan anda. Selamat Hari Raya!

Haa. Nak beraya dengan Shaklee jugak? 
Jangan malu, jangan segan..Boleh Whatsapp imah di sini๐Ÿ˜

Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA ๐Ÿ‘‡
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan
#codvitaminshakleelabuan

No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...