Sunday 26 February 2023

9 Kelebihan Komuniti Bisnes Shaklee Sangat Best



Memang tak sangka la, saya dalam business online Shaklee ni sudah 9 tahun dan salah satu punca saya masih bertahan ialah adanya komuniti bisnes Shaklee yang saya takkan dapat dimana-mana bisnes lain.

Pengalaman saya dalam dunia bisnes bukanlah baharu. Sebelum saya buat business online Shaklee, saya dah join macam-macam bisnes lain.

Berikut adalah 9 sebab kenapa komuniti bisnes Shaklee sangat best:

1.Misi dan Nilai Shaklee

Shaklee mempunyai misi untuk menyediakan produk-produk berkualiti tinggi yang selamat untuk manusia dan alam sekitar. Nilai-nilai seperti keadilan, kesihatan, dan kelestarian alam adalah tunjangannya. Oleh itu, komuniti bisnes Shaklee berpegang pada nilai-nilai ini dan menjadikan mereka sebagai asas untuk menjalankan perniagaan.

2.Produk yang Berkualiti Tinggi

Produk Shaklee dihasilkan dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi dan teknologi terkini. Produk-produk Shaklee turut diuji secara ketat dan dilesenkan oleh pihak berkuasa yang relevan. Oleh itu, komuniti bisnes Shaklee dapat mempromosikan produk-produk ini dengan yakin dan yakin bahawa produk-produk Shaklee dapat memberikan manfaat kepada pelanggan.



3.Sokongan dan Bimbingan

Komuniti bisnes Shaklee menyediakan sokongan dan bimbingan yang menyeluruh kepada ahli-ahli baru. Ini termasuk sesi latihan dan sokongan dari rakan-rakan dalam komuniti.




4.Peluang Pendidikan

Komuniti bisnes Shaklee memberikan peluang pendidikan yang unik dan penting. Ahli-ahli dapat belajar tentang kesihatan dan kecergasan, teknik jualan dan pemasaran, dan cara menjalankan perniagaan secara berkesan.


5.Kesempatan Perniagaan

Komuniti bisnes Shaklee menyediakan kesempatan untuk menjana pendapatan tambahan atau menghasilkan perniagaan yang berjaya. Peluang ini terbuka kepada semua, tanpa mengira latar belakang atau tahap pendidikan.

          Bersama Master Siti Aisah

6.Komuniti yang Bersemangat

Komuniti bisnes Shaklee merupakan kumpulan orang yang bersemangat, positif, dan sentiasa bersedia membantu. Mereka saling memberi sokongan dan bimbingan, dan berkolaborasi untuk mencapai matlamat perniagaan masing-masing.


7.Sistem Pengurusan dan Teknologi

Shaklee menggunakan sistem pengurusan dan teknologi yang terkini untuk menjalankan perniagaannya. Komuniti bisnes Shaklee dapat menggunakan teknologi ini untuk memudahkan perniagaan mereka, termasuk untuk menjual produk secara dalam talian.


8.Peluang untuk Membantu Orang Lain

Komuniti bisnes Shaklee juga menawarkan peluang untuk membantu orang lain dengan memberikan produk-produk Shaklee yang berkualiti tinggi. Ini dapat membantu memperbaiki kesihatan dan kesejahteraan orang lain.

9.Rangkaian Luas

Shaklee mempunyai rangkaian yang luas, dengan wakil-wakil di seluruh dunia. Oleh itu, ahli-ahli komuniti bisnes Shaklee dapat mengembangkan perniagaan mereka di peringkat tempatan dan antarabangsa.


Jadikan Shaklee bisnes anda hari ini, sertai komuniti bisnes Shaklee bersama saya.Saya nak bagi offer Set Kurus Shaklee sebagai permulaan bisness.



Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580


Saya juga aktif berkongsi di media sosial yang lain,jemput klik dan link dibawah :

FB PAGE : Alimah

INSTAGRAM : imah5580.beauty




#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

2 comments:

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...