Sunday 26 February 2023

Review & Feedback Blog Mega Shaklee 1.0 Dan Kenapa Nak Lagi



Alhamdulillah projek blogmegashaklee 1.0 baru sahaja tamat dengan jayanya Projek yang dikelolai oleh Master Norita .Jutaan terima kasih diucapkan kepada modertor Master Salwa Zeyn yang bertungkus lumus menjayakan Projek ini. 

Hasil daripada projek ini adalah dua buah entry berkenaan Intermittent Fasting dan Set Kurus Shaklee paling berkesan.

Dan alhamdulillah juga, tidak sangka rezeki projek di blogmegashaklee 1.0 menang hadiah berupa  Nutriferon Shaklee. Best ke best? Jadi, ‘entry’ kali ini saya nak kongsikan ‘review’ dan ‘feedback’ projek blogmegashaklee 1.0 dan kenapa jadi ketagih nak sertai lagi #blogmegashaklee 2.0 yang sedang berlangsung sekarang.



1. Blog Mega Shaklee 1.0 adalah sebuah blog yang memberikan informasi mengenai produk-produk Shaklee serta manfaat-manfaatnya bagi kesihatan. Blog ini memiliki konten yang informatif dan berguna bagi para pembaca yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai produk Shaklee.

2. Salah satu hal yang membuat Blog Mega Shaklee 1.0 menarik adalah cara penulisannya yang mudah dipahami dan dilengkapi dengan gambar-gambar ilustratif yang membantu pembaca untuk memahami isi tulisan dengan lebih baik. Selain itu, blog ini juga memberikan tips dan trik yang berguna bagi pembaca untuk memaksimalkan manfaat dari produk Shaklee.

3. Oleh karena itu, saya sangat tertarik dengan hadirnya #blogmegashaklee 2.0. Saya berharap dengan hadirnya versi 2.0 ini, Blog Mega Shaklee akan menghadirkan konten-konten yang lebih variatif dan lebih ter-update. Saya juga berharap agar penulisan konten pada versi 2.0 ini tetap mudah dipahami dan disertai dengan gambar-gambar ilustratif yang membantu pembaca untuk memahami isi tulisan dengan lebih baik.

4. Selain itu, saya berharap Blog Mega Shaklee 2.0 dapat lebih interaktif dengan para pembaca. Misalnya dengan menyediakan kolom komentar atau forum diskusi bagi para pengguna produk Shaklee untuk berbagi pengalaman.

5. Secara keseluruhan, saya sangat menantikan kehadiran #blogmegashaklee 2.0 dan berharap bahwa blog ini dapat memberikan informasi yang lebih lengkap dan bermanfaat bagi para pembaca yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai produk Shaklee.


Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Saya juga aktif berkongsi di media sosial yang lain,jemput klik dan link dibawah :

FB PAGE : Alimah

INSTAGRAM : imah5580.beauty




#projekmegablogshaklee
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

2 comments:

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...