Thursday 9 March 2023

Set Shaklee Untuk Puasa Semudah 1-2-3


Puasa Penuh Bererti, Pastinya Set Puasa Shaklee Kami telah menyediakan solusi lengkap dari waktu sahur hingga moreh yang telah dicadangkan oleh ahli pemakanan kami untuk memastikan anda dapat berpuasa dengan sihat dan selesa serta memberikan anda Ramadhan yang lebih produktif dan bermakna.

Jom Berpuasa Dengan Shaklee! Ianya Semudah 1-2-3!

Solusi asas yang penting untuk memastikan setiap ahli keluarga kekal sihat dan cergas sepanjang Ramadhan.


1.Tenaga : ESP 

🔸Protein soya yang tinggi khasiatnya, membantu anda merasa kenyang lebih lama dan mengurangkan keinginan untuk makanan manis dan berlemak. ESP Shaklee juga membantu mengekalkan otot dan rendah GI supaya tenaga berpanjangan.

🔸Kaya dengan kalsium Dan ditambah dengan Vitamin B juga sangat sesuai untuk wanita hamil dan menyusukan anak yang ingin berpuasa.

🔸Membekalkan 9 asid amino penting untuk badan,kulit,rambut dan kuku yang sihat.


2.Rasa Kenyang : Cinch Shake

🔸Minuman pengganti hidangan yang rendah kalori dan mengandungi serat yang membantu menjaga perut kenyang dan membersihkan usus. Cinch Shake juga membantu mengawal paras gula darah dan meningkatkan metabolisme.

🔸Ditambah dengan Leusina dapat mengekalkan jisim otot dan untuk mencapai berat badan lebih sihat.

🔸20 Jenis yang merapatkan kurang nutrisi anda semasa berpuasa.


3.Hidrasi : Performance Drinks

🔸Minuman isotonik tidak bergas,terbukti secara klinikal elektrolit menghidrat lebih baik daripada air.Mempunyai lebih elektrolit berbanding minuman isotonik terkemuka dan membuatkan anda tidak mudah dahaga. Berperisa Oren atau Lemon dan tidak bergula.

🔸Performance akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan so that badan kekal rasa segar dapatlah mengurangkan rasa dahaga.Digalakkan juga ambil semasa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.

Dengan menggunakan  Set Puasa Shaklee 1-2-3 Set, anda dapat menjalani puasa dengan lebih selesa dan sihat, serta membantu menjaga kesihatan anda dalam jangka panjang.

Bulan ni, Mac 2023 Shaklee tengah adakan offer sempena nak sambut Ramadhan.Kalau you all beli Set Puasa 123 Shaklee ni,beli secara set you all jimat 36% dari harga biasa! Rugi tau kalau tak grab secara set.

Sekiranya anda berminat untuk membeli set puasa shaklee ini untuk anda dah ahli keluarga ,Hubungi Saya ⤵️⤵️


Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580


Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

1 comment:

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...