Saturday 25 March 2023

Shaklee Fun Day 2023



Pada hari Sabtu yang lepas, 18 Mac 2023, Shaklee telah mengadakan Shaklee Fun Day Event yang sangat best. Event ni berlangsung secara serentak di empat cawangan Shaklee terpilih iaitu Home Office Petaling Jaya, Branch Kuala Lumpur, Branch Kota Bharu dan Branch Johor Bahru.Dalam pada Masa yang Sama Kami menghadiri kelas kesihatan Bersama Dr.Redza ,tapi turut merasa meriah sebab boleh submit oder dan team uruskan.Best betul bisnes shaklee ni kan.

Shaklee Fun day dan business shaklee ni sangat membuka ruang pada customer-customer yang ingin mencuba produknya dan ingin mencuba business shaklee. Dengan minima modal serendah RM35 kita dah boleh register sebagai ahli shaklee dan mendapat membeli dengan dengan harga ahli tanpa minimum order.

Harga AHLI pun tak sama tau dengan harga SPECIAL yang Shaklee tawarkan untuk NEW MEMBER plus kelebihan bila dah daftar member ni, korang akan boleh buat partime income mahupun fulltime income dalam bisnes Shaklee (berbisnes bersama SHAKLEE) by team yang korang akan join, meriah kan. Dan peluang kali ni ANDA BOLEH DAPAT DUIT RAYA AWAL by Shaklee tau korang. Nak tahu macamana? Jumpa kami di entry atau tu atau scroll sampai bawah entry ni okey korang. Tak sabar nak bekerjasama dengan korang dalam team Shaklee juga.

Acara ini akan menyediakan peluang untuk semua ahli Shaklee, pelanggan, dan pengunjung untuk bersatu dan menyertai aktiviti-aktiviti yang menyeronokkan dan bermanfaat untuk kesihatan dan kesejahteraan. Terdapat pelbagai aktiviti yang menarik termasuklah:

• Pameran produk Shaklee terbaru dan promosi eksklusif.
• Sesi latihan dan kemahiran terkini dalam bidang kecergasan dan kecergasan mental.
• Bincang kesihatan dan perbincangan terkini tentang topik-topik kesihatan semasa.
• Sesi networking dan berkenalan dengan ahli Shaklee dan individu-individu yang berkongsi minat yang sama dalam kesihatan dan kesejahteraan.

Mudah-mudahan akan ada lagi event seperti ini di masa yang akan datang.
Acara ini adalah suatu kesempatan yang hebat untuk bergabung dengan komuniti Shaklee dan menjadi lebih bertenaga dalam mengambil kawalan ke atas kesihatan dan kesejahteraan diri sendiri dan keluarga. 

Jangan lepaskan peluang ini untuk turut serta dalam bisnes shaklee, jangan segan, jangan malu hubungi imah disini ye. Hubungi talian yang tertera di bawah ini untuk berhubung dengan imah.

Hubungi kami PENGEDAR SHAKLEE LABUAN | ♥ ID 1161149 ♥ | 

Call/SMS/WhatsApp : 019 766 2580

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook Page , Instagram & TikTok

FOR COD AREA 👇
SELURUH KAWASAN LABUAN

#blogmegashaklee
#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan

No comments:

Post a Comment

Cantik Dan Sihat Dengan Set Kurus Shaklee!

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbaha...